Темекіні қыздыруға арналған Ploom X құрылғысының аккумуляторы зарядталмауы мүмкін бірнеше түрлі себеп бар.
1. USB кабелі қате қосылуы мүмкін. Барлығы дұрыс қосылғанын тағы бір рет тексеріңіз.
2. Мүмкін, USB кабелі ақаулы. Басқа USB кабелін және қуат розеткасын пайдаланып көріңіз. Ploom X түпнұсқа USB кабелін пайдаланған жөн.
3. Ploom X құрылғысын қайта жүктеңіз. Ол үшін алдыңғы панельді шешіп алыңыз. Егер сіз мұны қалай жасау керек екенін білмесеңіз, біздің бейнемізді қараңыз.
4. Егер баптауларды қалпына келтіру мәселені шешпесе, 9020 телефонына қоңырау шалу арқылы Ploom клиенттерімен жұмыс жөніндегі командамызға хабарласыңыз немесе онлайн-форма арқылы бізге хабарласыңыз.